środa, 10 kwietnia 2013

Bohaterowie


Rosalie Haylie Cornic ur. 09.05.1994r.
"Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. Ale takich, co nie dają się złamać, świat zabija"

Anastazja Karen Cornic  ur. 05.06.1993r.
"Przeznaczenie jest dla frajerów. to tylko nędzna wymówka, żeby pozwolić, aby sprawy same się toczyły, zamiast wziąć je we własne ręce."

Zayn Javvad Malik ur. 12.01.1993r.
"Nigdy nie będziesz ofiarą, jeśli nie będziesz dla nikogo kimś ważnym"

Niall James Horan ur. 13.09.1993r.
"Marzenia się spełniają, wierzę zawsze. Marzyłem każdej nocy by zostać piosenkarzem"

Louis William Tomlinson ur. 24.12.1991r.
" Muszę powiedzieć, że mam piękne oczy"

Liam James Payne ur. 29.08.1993r.
" Nie lubię dziewczyn, które mają za dużo na swojej twarzy "

Harry Edward Styles ur. 01.02.1994r.
" Będąc małym dzieckiem uwielbiałem światła, które były w windzie i nie przestawałem straszyć nimi ludzi. Do czasu gdy sam utknąłem w windzie na trzy godziny "
Sabrine Anabell Cruise ur. 07.12.1992r.
"Kiedyś myślałam, że świat należy do mnie. Nie myliłam się to ty jesteś dla mnie całym światem"
BOHATEROWIE DODATKOWI CZĘŚĆ 2
Marco Thomas (Tom, Tommo) Malik-Cornic ur. 26.05.2013 r.
"- Ma­musiu, co to jest miłość?
- Spójrz - pod­niosła chłop­ca i po­sadziła go na pa­rape­cie. - Widzisz tą pa­nią? - wska­zała na starą ko­bietę z uśmie­chem na us­tach. Chłop­czyk po­kiwał głową. - A te­go pa­na?
- Trzy­mają się za ręce.
- To jest miłość wie­czna. A te­raz spójrz tam - za­wiesiła spoj­rze­nie na dwóch dziew­czyn­kach wspólnie grających w kla­sy, śmiejących się do roz­pu­ku. - To jest miłość przy­jaciel­ska.
- Cze­mu tam­ta pa­ni płacze? - chłopiec wska­zał pa­luszkiem na ko­bietę, ner­wo­wo wy­bierającą nu­mer te­lefo­nu.
- Bo kocha ko­goś kto nie jest te­go wart.
- A jak ty mnie kochasz?
- Naj­mocniej na świecie - po­wie­działa ko­bieta, całując dziec­ko we włosy. - Już wiesz co to jest miłość?
- Oj ma­mo, prze­cież nikt te­go nie wie - uśmie­chnął się, uka­zując rządek prościut­kich ząbków."
Melody Patricia (Mel, Melcia) Malik-Cornic ur. 26.05.2013 r.
"Za­pytałam dziec­ko niosące świeczkę:– Skąd pochodzi to światło?
Dziewczynka na­tychmiast ją zdmuchnęła.
– Po­wiedz mi, dokąd te­raz odeszło – od­parła. – Wte­dy ja po­wiem ci, skąd pochodzi."
Christopher Kieran Scott ur. 13.12.1984 r.
"Na­dej­dzie ten dzień, gdy od­wie­dzisz nas zapłaka­nych nad Twoim gro­bem a Ty uśmie­chniesz się po­nad tęczą ze snu. I z uśmie­chem małego dziec­ka po­wiesz, że tam właśnie jes­teś szczęśliwa."
Isabella Meredith (Bella, Isa, Mer) Scott ur. 01.06.2007 r. 
"Pa­miętasz ten mo­ment, kiedy ja­ko dziec­ko, w wieku koło sied­miu lat, ma­lujesz ob­ra­zek i niebo to niebies­ki pa­sek u góry kar­tki? I wte­dy przychodzi ten mo­ment roz­cza­rowa­nia, kiedy nau­czy­ciel mówi ci, że tak nap­rawdę niebo zaj­mu­je cała wolną przes­trzeń na ry­sun­ku. I to jest ta chwi­la, kiedy życie zaczy­na być co­raz bar­dziej skom­pli­kowa­ne i nieco nud­niej­sze, po­nieważ za­malo­wywa­nie kar­tki na niebies­ko jest raczej nużącym zajęciem."

1 komentarz:

Obserwatorzy