wtorek, 26 sierpnia 2014

The Versatile Blogger Award

Woooow ;) Zostałam nominowana do nagrody The Versatile Blogger Award ;) Moja reakcja była bardzo jasna : What the Hell it's going on here? Haha Dobra przechodzę do tej poważnej części :P

Co należy zrobić będąc nominowanym:
1. Podziękuj osobie, która cię nominowała:
A więc bardzo, bardzo dziękuję Brooks x Love you xx
2. Pokaż nagrodę The Versatile Blooger Award na swoim blogu:
Ta da 
3. Ujawnij 7 faktów o sobie:
1. Mam bardzo duże rodzeństwo, wiem co mówię 5 sióstr i 3 braci to ogrom :P
2. Moja rodzina twierdzi, że jestem największym mieszańcem z rodzeństwa 
3. Na chrzcie dali mi imię Marta oraz takie jakieś drugie, którego nie ujawnię, ale wszyscy bliscy znajomi i tak nazywają mnie po prostu Jewel albo JJ
4. Jestem typem osoby, która bez muzyki nie umie żyć ^^ Nie ograniczam się jednak tylko do jednego gatunku, słucham wszystkiego oprócz wielkiej zagłady ludzkości Disco Polo
5. Aktualnie moje ścieżki prowadzą mnie do drugiej klasy technikum, co będzie dalej się zobaczy ;P
6. Jestem uzależniona od czekolady *.* Najbardziej od mleka czekoladowego, na które niestety jestem uczulona (uczulenie na laktozę to jedna wielka masakra:P), ale się tym nie przejmuję przez co później wszystko mnie swędzi haha
7. I ostatni punkt...Hmmm co by tu jeszcze powiedzieć.... Ooo już wiem, jestem typem marzycielki i optymistki, moja szklanka wiecznie jest do połowy pełna więc można powiedzieć, że jestem osobą która żyje pozytywnie i patrzy na świat przez różowe okulary :P
4. Nominuj 7 lub więcej blogów:
Kurczę jak ja mam problem z wymienieniem jednego to co dopiero 7 O.o
A więc zrobimy inaczej, nominuję wszystkich którzy przeczytają tę notkę :P, pozostawcie w komentarzu adresy blogów na które wstawiliście tą nagrodę, a wstawię link tutaj :* 

KOCHAM WAS BARDZO :* Pozdrawiam i ślę mocnego tulaska
Jewelka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy