piątek, 24 maja 2013

LIBSTER AWARD

A więc panie i panowie zostałam nominowana to nagrody Libster Award przez doskonałą pisarkę blogów Malik<3.  Dziękuje ci za to z całego serduszka, sorka raczej serducha (Takiego brzydkiego czerwonego czy coś takiego ;D). Oto pytania od niej:
1. Film czy dobra książka?
Ad.1 Hmmm trudna odpowiedź jestem typowym molem książkowym, ale i kinomaniakiem więc wybieram opcje nr. 3 To i to ;D
2. Komedia(jakikolwiek rodzaj), dramat, horror czy filmy animowane?
Ad.2 Jak już mówiłam jestem typem kinomaniaka i kocham wszystkie rodzaje filmów. Od horrorów po Anime. Ale chyba tak najbardziej lubię oglądać filmy ze sztukami walki. Więc tak zwana czarna komedia.
3. Ulubiona książka?
Ad.3 Musiałaś ;( I teraz mam dylemat. Jako mól książkowy kocham wszystkie przeczytane przez siebie książki więc nie mam serca wybrać tylko jednej. Ale kocham fantasy więc lubię m.in. sagę "Harry Potter", "Septimus Heap", "Piękne Istoty" i wiele wiele więcej.
4. Ulubiona pora roku?
Ad.4 Lato, słonko świeci więc cieszą się dzieci ;D i jesień ponieważ wtedy mam urodziny ;D. Inne pory roku też uwielbiam ;D
5. Morze czy góry?
Ad.5 To i to ^.^
6. Masz tt?
Ad.6 A posiadam, posiadam ;D @Jewelka9 
7. Kakao, film, lody i kocyk czy impreza ze znajomymi?
Ad.7 Raczej to pierwsze rozwiązanie. Jestem typem zwariowanym, który lubi czasami robić sobie dzień dla siebie więc impreza ze znajomymi odpada. Wystarczy, że muszą ze mną wytrzymywać w dzień ;D
8. Ulubiony wykonawca, zespół(prócz 1D)?
Ad.8 Jestem otwarta na różną muzykę więc dużo tego słucham. Najwięcej piosenek na moim telefonie jednak mam Linkin Parka, Green Daya, My Chemical Romance, ROOM 94, Taylor Swift, Selena Gomez, Demi Lovato nawet się coś znajdzie The Watned i Justina Biebera.
9. Wymarzona pierwsza randka?
Ad.9 Mówią, że jestem typem romantyczki. Może i coś w tym jestem. Moją wymarzoną randką jest piknik na plaży lub łące, naokoło dużo świeczek i płatków różowych i herbacianych róż, a w tle muzyka klasyczna.
10. Ulubiona piosenka?
Ad. 10 Nie mam jednej, więc dużo tego jest. "Heart Attack" Demi Lovato, "Come&Get it" Seleny Gomez, wszystkie piosenki chłopaków, itp....
11. Czego boisz się najbardziej?
Ad. 11 Możecie się śmiać, ale boję się klownów i pająków. Nie wiem czemu ale te stwory potocznie zwane klownami naprawdę mnie przerażają.

Jeszcze raz dziękuje za nominację. Ja nominować nie będę gdyż iż ponieważ zawsze mam problem kogo mam wybrać, żeby ktoś inny nie był poszkodowany. Dlatego jak już muszę kogoś nominować to mam prośbę do was kochani. Wszyscy co czytają lub komentują tego bloga i do tego prowadzą swojego bloga mogą odpowiedzieć na pytanie zawarte poniżej. To jest tak jakby nominacja. Każdy jest nominowany i nikt nie czuje się odrzucony. A więc kochani oto pytania do was:

1. Kot vs. Pies?
2. Ulubiona potrawa?
3. Ulubiony kolor?
4. Ulubiona piosenka?
5. Szczęśliwa liczba?
6. Ulubione imię męskie i damskie?
7. Ulubiony aktor?
8. Ulubiony film?
9. Gdybyś miał/miała wybrać żelki czy czekolada co wybierzesz?
10. Justin Bieber czy One Direction?
11. Ulubiona nastoletnia gwiazda? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy