niedziela, 6 stycznia 2013

Rozdział 18

J - Cicho może nie zauważą - powiedziałam pewnym głosem. Na szczęście tatuażysta szybko wytatuował mi dłoń i jak na dobrych szpiegów przystało szybko zapłaciłyśmy i wybiegłyśmy niezauważone z lokalu. Ze śmiechem pobiegłyśmy do domu. Tam weszłyśmy i zamykając drzwi zaczęłyśmy się chichrać z byle czego. Po chwili dostałam esemesa od Nialla
N: " Wpadacie do nas na ognisko? "
J; " O której?"
N " Za godzinkę"
J: " Będziemy ;) "
J - Lucky ruszaj się za godzinę ognisko u chłopaków.
L - A już myślałam że wieczór będzie piękny - spojrzałam na nią a ona udawała, że płacze. Podeszłam do niej walnęłam ją w tył głowy i ze śmiechem pobiegłam do swojego pokoju. Tam szybko przebrałam się w to włosy zebrałam w kucyka i gotowa zeszłam na dół gdzie stała już gotowa Lu . Na swój widok wybuchnęłyśmy śmiechem.
L - A że się tak zapytam skąd my w ogóle takie bluzy mamy.
J- Dobre pytanie siostro, dobre pytanie.
L - O wiem nagie marchewki nam teleportowały.
J - Hahaha i co jeszcze może zgwałciły bo myślały, że to nie wiem co.
L - Debil.
J -Ale za to twój.
Zaczęłyśmy się śmiać. Po drodze do wyjścia chwyciłam jeszcze swoją czapkę . Gotowe zakluczyłyśmy drzwi i poszłyśmy do domu obok. Grzecznie zapukałam w drzwi po chwili otworzył mi je Niall.
N - Hejka gotowe na szaleństwo.
L - Mam być szczera.
N - No tak.
L - To nie.
J - Nie słuchaj jej nie spotkała w parku Sisi i teraz smuta.
N - Chodź przytul się do mnie NIall pocieszy - wyszczerzył się i rozłożył ramiona, po chwili obie się tam znalazłyśmy. Niall ze śmiechem jeszcze wskazał na nasze bluzy.
N - Urocze.
J i L - No wiem.
Roześmiani poszliśmy w stronę ogródka gdzie miało się znajdować ognisko. Weszłyśmy do ogrodu, a tam przy ogniu siedziały....

_--------------------------------------------------------------------------------------------------_
Durny jak nie wiem co, ale nie chciałam was dłużej przetrzymywać bez rozdziału. Przepraszam za totalną porażkę. Kocham was ;**

8 komentarzy:

  1. Wcale nie jest durny. Jest gites. Ja chcieć kolejny!!! ;)
    Misia :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Heheh zobaczę co da się zrobić może poproszę moje drugie ja o napisanie czegoś ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest suuuuuuuuper <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cicho nie znasz się :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna część tylko szkoda że taka krótka :) Czekam na następną

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy