niedziela, 27 października 2013

Przedstawienie czas zacząć.....

2010 rok....
- Jak się nazywasz?
- Summer....Summer Jackson.
- Cześć Summer - rozległ się chórek głosów.
- Co cię do nas sprowadza?
- Jestem uzależniona.
- Jak każdy z nas tutaj. A konkretnie.
- Jestem nerwowa, nie pohamowana, wybucham gniewem - powiedziała nastolatka patrząc na świat czarnymi rozbieganymi oczami - Od rozwodu rodziców jestem uzależniona od papierosów.
- Jeszcze coś?
- Tak - odpowiedziała dziewczyna patrząc na krąg osób - Od kilku miesięcy tnę się.
- Czemu to robisz?
- Ponieważ nie umiem pogodzić się z myślą, że mój starszy brat już mnie nie ochroni.
- umarł?
- Nie został członkiem Brytyjsko-Irlandzkiego boysbandu.
- My ci pomożemy z tego wyjść.....................

5 komentarzy:

  1. Ja pierdziele i znowu ucięła w takim momencie... Wrrr

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zaczyna się spoko. Nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę sie doczekać następnego rozdziału.
    Kto może byc jej bratem może Niall , Harry a może Zayn ewentualnie Liam ale też podejrzewam Lou. Bardzo czekam na następne rozdziały. Ale chyba najbardziej podejrzewam Nialla nie wiem czemu ale coś mi to mówi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmm... Prolog niewiele nam powiedział, ale zachęcił do dalszego czytania... I taki ma być prolog (w tym przypadku wstęp, ja to sobie tak nazwałam prologiem). Blogerzy, tak powinien wyglądać prolog!

    Pauline ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy