niedziela, 8 września 2013

UWAGA

Nie wiem czy dalej to kontynuować. Zawodzę was. Zamiast dodać nowy rozdział to ja hulaj dusza nic nie robię, albo piszę na inne opowiadania. Tutaj zacięłam się w połowie i nie wiem co mam pisać dalej ;/. Mam do was małe pytanie. Pisać to dalej, czy dać sobie spokój. I tak jestem denną pisarką więc będzie o jedną amatorkę mniej. Chyba, że chcecie ożywić to i przesłać swoje pomysły na rozdział 23 do mnie na pocztę, albo na gg, albo w ogóle dołączyć ze mną do pisania. Zapraszam : marta25091997@gmail.com i 7611649 piszcie, możecie mnie nawet zjechać od góry do dołu.

9 komentarzy:

  1. Em, nie wiem czy potrafię dobrze pisać, ale nie chcę żebyś zawieszała tego bloga. Dlatego chcę zaproponować swoją pomoc. Nie mam konta na gmail, czy z interii też mogę pisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ja podałam swojego emaila ktòrego mam na gmail ale wy możecie pisać skąd chcecie ;-)

      Usuń
  2. Proszę Pisz Dalej:):) Bardzo podoba mi się to opowiadanie i chyba bym umarła jak byś skonczyła tego bloga hehe
    Pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. JJ pisz dalej!! Proszę <333 :*

    Nie rób nam tego!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty chyba zglupialasty nie masz talentu pisz dalej bo się zalamie

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałam i czekam i czekam i nic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nic nie dostałam....wyślij może na marta9918@interia.pl może tam dojdzie

      Usuń

Obserwatorzy