wtorek, 29 lipca 2014

Początek show

- Hi, We are Janoskians..... - patrząc na 5 klownów zastanawiałam się czy my też wyglądamy jak tania podróba wszystkich zespołów przedstawiających się jak dzieci w przedszkolu.
- Znowu to oglądasz? - słysząc głos Lilianny nad sobą spojrzałam na nią i się uśmiechnęłam.
- Próbuję znaleźć podobieństwa - robiąc dzióbek, zastanawiałam się dlaczego nasi fani mówią, że jesteśmy jak Janoskians. Nie jesteśmy aż tak ordynarne, nie wymiotujemy na zamówienie, nie jest nas pięcioro.
- To przestań - uśmiechając się szeroko, podała mi do ręki granatową kopertę - Nasz chalange na najbliższy miesiąc.
- Mam się bać? - znając naszego managera odwalił nam coś głupiego.
- Zaraz się dowiemy - siadając obok mnie czekała na otwarcie koperty, kiedy tylko to zrobiłam wyrwała mi kartkę i zaczęła czytać na głos.
"The Cook Sisters" Waszym chalangem na najbliższy miesiąc termin: od 01.08.2014 do 01.09.2014 r. jest wyjechanie do Australii i zamieszkanie na ten czas z członkami zespołu "The Janoskians", o miejscu swojego noclegu dowiecie się na miejscu. Pozdrawiam Josh Clark.
- Zabiję go - krzyknęłam jedynie zgniatając kartkę i rzuciłam ją na podłogę.
- No cóż siostrzyczko będziesz miała okazję zobaczyć podobieństwa między nami na żywo - zaśmiała się Lilie rozsiadając się wygodniej na moim łóżku. 

1 komentarz:

  1. hahahaahahahahha omg hahaha kocham ich managera xD

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy